tirsdag den 19. maj 2009

Lidt om denne blog

Jeg har lavet denne blog for at vise, hvordan man selv kan lave en udmærket film, bare med et videokamera og din computer!
Jeg vil vise et par film jeg selv har lavet sammen med nogle af mine venner, så i kan se hvad man egentlig kan præstere.

Der vil komme guides og fifs til hvordan du kommer igang med at lave dine egne små film, guides som går igennem det rigtige udstyr, hvordan videokameraet skal håndteres og hvilke programmer man kan bruge til at redigere i sine klip med, brug af lyd og effekter som kan være med til at gøre filmen mere spændende, realistisk og intens.
Det handler om at gøre sin film til en oplevelse for andre.

Jeg vil også komme med ind på hvilke videokameraer du skal vælge, hvilke du ikke skal vælge og hvorfor.

Håber der er nogen der er nogen af jeg der ude der vil finde det interessant, og følge med i min blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar